dissabte, 11 de maig del 2013

Som Guanyadors!!


Hola, avui dissabte dia 11 de maig deien els guanyadors del concurs espiral edublogs 2013, com tenia una mica de temps lliure, he entrat a la pàgina web. I el primer que me he trobat ha sigut això: “A continuación os motramos la lista de los ganadores del Premio Espiral Edublogs 2013 en cada categoría. Están publicados en orden alfabético, la posición final de primero, segundo y tercero (blogs con Peonza) no se anunciará hasta el día de la entrega de premios, el próximo 8 de junio. ¡¡Muchas felicidades a los ganadores!!”

Dons després de llegir-ho vaig buscar ràpidament si es trobaria el nostre entre els guanyadors, i sí, estem en aquest llistat! Ara només falta esperar al 8 de juny per anar a Madrid, i saber en quina posició estem, estic molt contenta.

Segur que quan s’enterrin els meus companys i la meva professora estaran igual que jo, molt bona feina a tots!

2 comentaris:

  1. MOLTES FELICITATS Noemí. Has treballat molt. El premi és una molt bona recompensa :)

    ResponElimina