dijous, 9 de maig del 2013

Oblivion

Bona nit! El diumenge vaig anar al cinema i vaig veure la pel·lícula d’Oblivion. Em va agradar molt, i com tota pel·lícula la seva BSO era molt original i li donava emocions que sense ella, serien més difícils d’entendre. Vaig pensar que estaria bé dedicar-li una entrada i un treball, ja que a classe estem treballant les bandes sonores de les pel·lícules.

Aquesta pel·lícula és de ciència ficció, però també te escenes d’amor, aventura, passió...us ho vull dir perquè a mi no m’agraden gaire les pel·lícules de ciència ficció, però aquesta ha sigut diferent de les típiques pel·lícules, però això sí, és una mica embolicadora. 
També te unes frases amb grans significats i altres de boniques (algunes d’aquestes frases les trobareu entre cometes en el treball).

La pel·lícula es  titula oblivion (que significa oblit) perquè a 2 personatges els hi han esborrat la memòria, però Jack sempre té un somni al que hi apareix una noia. Serà que aquesta imatge que li apareix significarà alguna cosa? Tindrà ell algun record? 
Us recomano que veieu la pel·lícula, i espero que us haguí agradat el meu treball. 


2 comentaris:

  1. Una entrada molt interesseant i el wix esta molt ben explicat. M'agrada molt.
    Segueix aixi!! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anna, vaig estar una bona estona fent-ho...però jo també crec que va valdre la pena. M'ha agradat que l'hagis trobat interessant i t'hagi agradat :D
      Tu també!!

      Elimina