dilluns, 10 de juny del 2013

La baldufa d'or no deixerà de rodar!

Bon dia a tots/es! Se que porto bastants dies sense publicar, però es que en aquesta època de l’any estic plena de treballs i exàmens. Però bé, per la setmana que ve, ja que serà l’ultima que publicaré tinc ja algunes entrades preparades. 
Ara bé, jo us volia parla sobre una cosa més important, i és que el passat dia 8 de juny es van celebrar els premis Espiral Edublogs. Com tots sabíeu aquest bloc amb els dels meus companys havíem quedat finalistes, però no ens podíem imaginar quedar en aquesta posició....tenim la baldufa d’or, sí, estem en primera posició! Al principi no m’ho creia, perquè pensar que seriem els primer de tota Espanya en aquest grup de blocs d’alumnes era com impossible, però després de veure tot el que he treballat, m’he esforçat i estava plena de feina ja que  també tenia altres matèries a les que treballar...m’he donat conta que aquesta és la meva recompensa, i la de tots els meus companys/es i professora, els quals junts hem fet que això sigui possible. M’hagués agradat anar a Madrid a recollir el premi amb la professora i companys, però per problemes no vaig poder. I demanaria que l’any que ve si els alumnes es tornessin a presentar i quedessin finalistes s’organitzés millor, ja que va ser una pena no poder estar en aquell moment tant especial.
 I només dir-vos que val la pensa esforçar-s’hi, ja que després de tot es pot veure la constància. I bé crec que per avui ja he dit tot.


Aquí us deixo el discurs que va donar la nostra professora en l'entrega de premis. Adelaida et volia dir que les paraules que has dit al final del discurs m'han arribat, i que tens tota la raó que hi havien alguns que tenien moltes ganes d'anar-hi, però després del que has dit ens has fet sentir com si estiguéssim amb tu, en l'escenari, felicitats.

Felicitats a tots els guanyadors! 

1 comentari:

  1. MOOOOOOOLTES GRACIES NOEMÍ. I si tens raó, les meves paraules eren absolutament sinceres i pensava en tots vosaltres i com m'haura agradat que hi fossiu. Ha valgut la pena tot plegat i el que treball que has fet. Estic moooooolt contenta :)

    ResponElimina