dilluns, 3 de juny del 2013

Els cantants visiten Springfield

Bon dia, tothom alguna vegada ha vist la sèrie de dibuixos amb més fama del tot el món, els Simpsons. En els Simpsons hi sol aparèixer gent famosa siguin actrius, cantants, presidents...
Crec que una bona manera de calibrar la fama d’un artista es fer-se la següent pregunta: Ha aparegut als Simpsons? I es que en aquets 20 anys moltíssim cantants han aparegut com: Britney Spears, Michael Jackson, U2, Justin Bieber, Metallica... i avui us vull presentar els cantants que més m’han agradat que visitessin la ciutat de Springfield.

1. Coldplay
Aquest fabulós grup en el qual el cantat, Chris Martin, va haver de armar-se de paciència desprès de les constants interrupcions de Homer i Bart, en la seva cançó “Viva la Vida”.


2. Green Day
La banda de Billy Joe Armstrong va aparèixer en la pel·lícula dels Simpsons.


3. Kesha
El seu hit Tik Tok va substituir en un capítol la mítica sintonia de la sèrie.




4. Lady Gaga
Apareix en un dels més nous capítols de la sèrie animada.


Doncs espero que us haguí agradat aquesta entrada, i que puguem veure a més cantants en aquesta sèrie. 

2 comentaris:

  1. Quin article més divertit Noemí! I molt adequat tenint en compte que pel concert toquem Viva la Vida de Coldplay.

    ResponElimina
  2. Estava mirant un capítol dels Simpsons on sortia Paul McCartney i vaig tindre la idea de fer aquesta entrada. Sí, a mi també m'agrada molt. Jo també vaig pensar que quedaria bé i seria adequada l'escena de Coldplay.

    ResponElimina